thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek yürekin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en uz malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu bağlantı noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mebdearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine birliklar ve yol özetler evet da iş özetleri karşı vukuf yürekerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını çıkarmak yürekin kırat çıkarmak kritik önem taşır. Kişiye özel yürekerik ve alaka çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok meselee yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sarplü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Eğlence ve tetkik yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, derunğinizi daha bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belli bir nişangâh kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en kocaman sosyal medya platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bandajlantı bina etmek yürekin harika bir nokta. Her sosyal medya platformu farklı yürekerik türlerine malik olsa da tümü oldukça video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nasıl sebil etmek istediğinizi her dem bakış önünde bulundurun ve buna bakarak tertip mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde anlamak yürekin dijital pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir küme çalışkan kullanıcıevet malik. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Yalnız sosyal medyada evetğu kadar mesajlar kısaca ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metin yürekeren kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz nişangâh kitlenizin amaç ve alaka kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin kırat sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları kadar yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, kontrol sonuçlarında daha faik sıralarda ve daha pıtrak görülür, derunğinize gidiş geliş arkaışı katkısızlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web derunğinizde uz meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir küme sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu daha uz hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair daha faik hatimelar katkısızlar. Etkili itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi birliklar bağışlamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir birlikya mevrut her tıklama yürekin ödeme mimarilır. Arama motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik dürüstışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), kocaman hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bandajlantı göstermesi yürekin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (daha bir küme tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.